Translate

donderdag 25 mei 2023

Liefs

Hallo allemaal,  

 

Deze week staat de vlindermal van Marianne Design COL1312 bij ons als designteam in de spotlights.
Leuk om te zien hoe we daar onze eigen draai aangeven en dat er diverse creaties ontstaan met dezelfde mal. Deze mal  kost normaal € 7,95 en is nu verkrijgbaar voor € 4,75 bij 't Boekensteuntje Creatief.











De basiskaart heb ik gemaakt met de Big tag labelmal CR1551 van Marianne Design.
Op de achtergrond heb ik een wolken effect aangebracht met het wolken mask stencil van Dutch doobadoo 470.784.073 en distress inkt Tumbled glass.




De bladeren heb ik gemaakt met de nieuwe Elisabeth Craft Designs mal 2045 Elegant Leaves 1.
Deze heb ik uit gestanst uit mosgroen linnen karton en een beetje opgebold.



De vlindermal is op verschillende manieren te gebruiken. 
Ik heb voor deze vlinder de basismal weggelaten en de losse vleugels uit gestanst uit fuchsia roze papier en onder het lijfje geplakt.
De vleugels heb ik iets omhoog gevouwen en met alleen het lijfje op de kaart geplakt zodat de vlinder "los" op de kaart ligt.



Voor deze vlinder heb ik de basismal voor de vlinder gebruikt en daarop de losse vleugels net onder het lijfje geplakt.
De vleugels heb ik met mijn vingers iets omhoog gekruld zodat ze losjes op de basisvlinder liggen.

Het design papier van de vlinders komt uit de papierblokken van Marianne Design  Sweet Flowers PK9183 en Rainbow PK9175.
De voelsprieten van de vlinder heb ik gemaakt met meeldraden van Dress my craft Sugar Tread pollen DMCFL8734.

De bloem op de kaart heb ik gemaakt met de Frangipane mal LR0666 van Marianne Design.




De tekst heb ik gemaakt met de mini alfabet mal punch die van Marianne Design CR1594.
Om het kaartje verder af te maken heb ik nog lichtblauwe Rhine stones en een lintje toegevoegd.

De gebruikte materialen zijn te bestellen bij 't Boekensteuntje Creatief.
Tel: 0475-489188 of via de mail boekensteuntjecreatief@hotmail.nl 

Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan.
Bedankt voor het bezoekje aan ons blog en graag tot een volgende keer.

Groetjes 
Annemarie Valkenborg


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...