Translate

zaterdag 3 juni 2023

Yes geslaagd!!!

 Hallo allemaal,


Het is juni en de examens zijn grotendeels achter de rug, nu is het wachten op de uitslag... spannend....
En als het diploma dan behaald is hoort daar voor de geslaagden natuurlijk een leuke kaart bij.



Voor deze kaart heb ik de Collectable COL1314 van Marianne Design gebruikt.
Deze mal is leuk om te gebruiken voor geslaagd kaarten. 
De mal is nu voor € 10,95 verkrijgbaar bij 't Boekensteuntje Creatief.


Hier volgt stap voor stap de werkwijze voor deze kaart.


Basiskaart 28 x 13.5 cm van stempelkarton
Rillen op 7 en 14 cm.


Ik heb het Design papier PK9175 van Marianne Design gebruikt, het vel met de ruitjes.

1x 13.5 x 13 cm
2x  6.5 x 13 cm


Voor de strook op de kaart heb ik mooi passend design papier gebruikt met potloodjes.
De strook kun je zelf op hoogte aanpassen.
Ik heb gekozen voor  5 cm x 28 cm 
Rillen op 7 en 14 cm.


De strook plak je links en rechts vast op de kaart, zie de kruisjes op de foto.



De kaart ziet er dicht dan zo uit.


De mal COL1314 heb ik uit gestanst uit lichtblauw papier.
Het stukje met de tekst heb ik zelf passend gemaakt met hetzelfde ruitjes design papier als wat op de basiskaart zit.
De tekst heb ik gemaakt met de letters uit de mal CR1597.
Deze heb ik uit  gestanst met behulp van de easy connect tape, er zit zo meteen een plaklaagje op de letters waardoor je ze gemakkelijk op kunt plakken en niet hoeft te knoeien met lijm. Super handig toch.
De tabjes zitten ook in de set COL1314.
De paper clips heb ik gemaakt met CR1589.



Het plaatje komt uit het knip vel CD10709 van Yvonne Creations.

De kaart heb ik verder nog aangekleed met tekst tabjes.
Het potlood en de slijper komt uit de set LR0761 van Marianne Design.




De gebruikte materialen zijn indien leverbaar te bestellen bij 't Boekensteuntje Creatief.
Telefonisch 0475-489188 of via de mail boekensteuntjecreatief@hotmail.nl

Ik hoop dat jullie weer een inspiratie idee hebben opgedaan.
Bedankt voor jullie bezoekje aan ons blog!
Graag tot een volgende keer!

groetjes Annemarie Valkenborg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...