Translate

woensdag 3 augustus 2022

Proost op je verjaardag

Leuk dat je weer een kijkje komt nemen op het blog van 't Boekensteuntje! Vandaag heb ik, Astrid, weer een aantal foto's gemaakt tijdens het maken van mijn kaart.


Ik heb met distress inkt eerst wat kleur aangebracht op het stempelkarton. Ik heb gekozen uit de saltwater taffy, salvaged patina, villainous potion en prize ribbon. Deze zijn als 1 set te koop.


Vervolgens met de ballonnenmask van Polka Doodles de ballonnen gemaakt met de inkt:


En dat ziet er dan zo uit als je de mask weg haalt:


Daaronder heb ik op dezelfde manier met een stippenmask van Dutch Doobadoo stippen gemaakt.

Vervolgens heb ik uit het stempelpapier ook glazen en flesjes gestansd en dit weer op kleur gebracht en deze op de kaart geplakt en van tekst voorzien.

Een overzichtsfoto van de gebruikte producten. Ik heb deze kaart 2 keer gemaakt, op deze foto zie je de tweede versie.



De gebruikte artikelen vind je uiteraard bij 't Boekensteuntje. Door op onderstaande linkjes te klikken, kom je bij de artikelen uit. Staat het niet in webshop, dan kan het wel besteld worden.
Stempelkarton











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...