Translate

vrijdag 8 juli 2022

Jij bent een......

Hallo allemaal,

Voor de verjaardag van mijn beste vriendin heb ik deze leuke kaart gemaakt.
Ik heb er allemaal leuke tekst/ woordjes stempels bij gebruikt die bij haar en onze vriendschap passen.
De tekst/ woord stempels heb ik gestempeld op linnen persing karton en restjes roze papier uit 
de papierblok Rain bow PK9175 van Marianne design.
https://www.boekensteuntjewebshop.nl/c-3011603/linnen-persing/


Daarna heb ik met de leuke TAB pons van We're Memory keepers deze tekst/woordjes uitgeponst.
Met deze tab pons kun jezelf je eigen tabjes maken, hoe leuk is dat.

Deze tab pons vindt je hier:
Hij staat op uitverkocht maar hij is nog gewoon te bestelllen bij 't Boekensteuntje

De tekst stempels die ik gebruikt heb zijn woordstrips van Crealies, maar je kunt er elk andere woordstempel(s) voor gebruiken die binnen de tab pons passen.

De plaatjes komen uit een oudere set labelvellen van Joycrafts.

Verder heb ik nog gebruik gemaakt van de leuke slimline border snijmallen van de Jenine's collectie Write your story JMA-WYS-CD202

De mooie bloem die de kaart de finishing touch geeft heb ik gemaakt met de Florals 14 van Elisabeth's craft designs deze vindt je hier:


De bloemblaadjes heb ik uit gestanst uit water art karton en daarna bewerkt met distress oxide inkt.
Op de bloemblaadjes heb ik nog een laagje transparante crackle paint aangebracht en dit goed laten drogen.
Hij staat op uitverkocht maar is gewoon te bestellen.
Daarna  heb ik er nog een laagje Dora finger wax Pearl van Cadence op aangebracht voor het glossy effect.
Het roosje is uit eigen voorraad maar verkrijgbaar in diverse kleuren bij 't Boekensteuntje.


Ik hoop dat je weer een inspiratie ideetje hebt opgedaan!

Alle gebruikte materialen zijn verkrijgbaar bij 't Boekensteuntje Creatief.

Bedankt voor je bezoekje aan ons blog en graag tot een volgende keer!

Groetjes 
Annemarie Valkenborg 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...