Translate

vrijdag 1 juli 2022

Hiep Hiep Hoera!!!

Hallo allemaal,

Zijn jullie al bekend met de leuke  Crafty Papersets van Dutch Doobadoo?
Met deze leuke papiersets en het gebruik van enkele basismaterialen maak je heel eenvoudig een leuk kaartje.
Deze papiersets bestaan uit uitdrukvellen en superleuk design papier. 


Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de leuke Crafty Paperset Slimline Unicorn 473.002.020
Deze en nog andere leuke papiersets vindt je hier:

De basiskaart heb ik gemaakt met het mooie linnen persing karton dit vindt je hier:
https://www.boekensteuntjewebshop.nl/c-3011603/linnen-persing/

De achtergrond heb ik gemaakt met het leuke wolkjes designpapier uit deze papierset.
Met enkele basis cirkelmallen heb ik een schudgedeelte gemaakt.
Ik heb het schudgedeelte gemaakt mica en heffy doodle tape.
Maar je kunt hier ook kant en klare shaker windows met bijpassende mallen voor gebruiken.
Bij 't Boekensteuntje hebben ze diverse artikelen om schudkaarten te maken, deze vindt je hier:

Het schudgedeelte heb ik gevuld met de mooie nieuwe schudmaterialen van Nellie Snellen Sequins SEQ003 deze zijn verkrijgbaar in diverse leuke kleurtjes, deze en nog ander schudmateriaal vindt je hier:



Met enkele cirkelponsjes in diverse maten heb ik uit het designpapier nog cirkels en figuurtjes geponst en deze hier en daar op de achtergrond aangebracht.
De randjes heb ik beïnkt met distress oxide inkt.







De leuke unicorn uit de Crafty Paperset maakt het kaartje helemaal af.
De gebruikte materialen zijn verkrijgbaar bij CONTACT | boekensteuntjewebshop

Ik hoop dat je weer een inspiratie ideetje hebt op gedaan 😊
Bedankt voor je bezoekje aan ons blog en graag tot een volgende keer!

Groetjes
Annemarie Valkenborg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...