Translate

zondag 15 mei 2022

Van harte

 Hallo allemaal,

Voor vandaag heb ik een eenvoudig slimline verjaardags kaartje gemaakt.
Ik heb daarbij de leuke pigment poeders van Crealies weer eens tevoorschijn gehaald.
Deze poeders zijn makkelijk in gebruik en je maakt er supersnel een leuke achtergrond mee,
maar je kunt  ook op een uitgestanst figuurtje leuke kleuraccenten aanbrengen.
Ik heb de pigment poeder gebruikt om de tekst en de mesh strookjes een kleuraccent te geven.


De basiskaart bestaat uit zwart scrap karton wat ik op slimline formaat heb uitgesneden.
De achtergrond is het supermooie Reprint papier slimline Lilacs RPS030
Van deze serie heb ik het streepjes vel gekozen voor deze kaart.
Ik heb op het achtergrondvel nog wat stempelafdrukjes aangebracht met de stempels van de Jenine's Art collectie JMA-ES-STAMP110 en distress inkt kleur dusty concord TPD39938 Distress ink-mini | boekensteuntjewebshop en zwarte stempelinkt.

Op de achtergrond zitten 2 "mesh" strookjes  (oudere mal van Marianne Design CR1535) die ik heb uitgesneden uit wit linnenpersing karton en bewerkt met de Crealies pigmentpoeder kleur parelmoer goud CLPC52 Crealies Pigment Colorzz poeder | boekensteuntjewebshop deze pigment poeders zijn in diverse kleuren verkrijgbaar.


Ik heb de uitgestanste onderdelen op een stukje keukenrol gelegd en daarna de pigment poeder  aangebracht.
Daarna met een sprayflesje water erop aangebracht en met een heattool gedroogd dit geeft een mooi effect.



Ook de Van Harte tekst heb ik daarmee bewerkt, dit is een mal van Marianne Design LR0750 

De plaatjes komen uit de leuke knipvellen van Craft o' Clock Universal labelset CC-DIGI-PR13
Deze en nog meerdere leuke knipvellen vindt je hier  Craft O' Clock | boekensteuntjewebshop
Ik heb de plaatjes uitgesneden met een passende basis cirkelmal.
De achtergond cirkels heb ik uitgestanst uit zwart scrapkarton en wit linnenpersing karton met diverse maten basiscirkel mallen.
Deze cirkels en de plaatjes heb ik op elkaar geplakt, dit is ook een leuk idee als je misschien niet in het bezit bent van een slimline mallen set.


 

Alle gebruikte materialen zijn verkrijgbaar bij het Boekensteuntje Creatief CONTACT | boekensteuntjewebshop

Ik hoop dat jullie weer inspiratie hebben opgedaan en bedankt voor jullie bezoekje aan ons 
blog, graag tot een volgende keer.

Groetjes Annemarie Valkenborg




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...