Translate

woensdag 18 mei 2022

Met pensioen!

Het is weer woensdag en ik mag jullie weer een van mijn kaarten laten zien. Ik heb vandaag een kaartje voor man die met pensioen gaat gemaakt. Tijdens het maken heb ik een aantal foto's gemaakt.

Bij pensioen denk ik vaak aan een kaartje met een klok. Dus dat heb ik ook op mijn kaart gebruikt:


De wekker is van Dutch Doobadoo, deze heeft nummer 470.713.505.

De klok is van Marianne Design, deze is al een oudere mal (een van mijn eerste mallen die ik kocht toen ik net met het maken van kaarten begon). Deze heeft nummer CR1234.

In de klok heb ik een tekst voor pensioen gestempeld met Versa Magic Night Sky.

De basis van deze kaart is een ticketmal van Studio Light (STENCILSL98). 

In de binnenkant heb ik zo'n beetje alle stempels gebruikt die ik heb in het thema pensioen, die heb ik random gestempeld:



Uiteindelijk hou je wel wat lege plekken over waar geen tekst past. Dit heb ik opgelost met kleine figuurtjes.


Het handigste om te stempelen, is door een stempelhulp te gebruiken en een stempelinkt die strakke afdrukken maakt, zoals versafine.

Deze vind je hier:







1 opmerking:

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...