Translate

woensdag 11 mei 2022

Easelkaart

Wat leuk dat je weer een kijkje komt nemen op het blog van 't Boekensteuntje! Ons design team maakt voor jullie steeds wat voorbeelden om jullie te inspireren om ook mooie kaarten te maken. We vinden het ontzettend leuk om jullie kaarten op de Facebookpagina's te zien. Dit is ook een mooi moment om onze challenge onder jullie aandacht te brengen, het thema is deze maand 'Zeg het met bloemen'.

Voor moederdag heb ik, Astrid, een easelkaart gemaakt. Mijn moeder heeft altijd slakken gespaard én heeft een zwak voor gnomes (net als ik).

Laat Woodware daar nou precies de goede stempel voor hebben gemaakt. Het is best een grote stempel, groter dan ik verwacht had, maar zo leuk om te kleuren. Ik heb m met distress inkt, izink inkt en ecoline brushmarkers ingekleurd. Je shopt deze stempel hier in de webshop.

Het model van de kaart is een zogenaamde easelkaart. De kaart is 15 cm breed en 30,5 lang. Deze heb ik in het midden gerild en vervolgens 1 helft nog een keer in het midden gerild. Dit is de kaart aan de zijkant:

De paddenstoel die ik zelf heb gebruikt is een collectable van Marianne Design, maar ik begreep dat deze helaas niet meer leverbaar is. Er is gelukkig wel een leuk alternatief, van Elizabeth Craft Design, de mushroom house folding card:


De wolken en het grasrandje zijn van Marianne Design, de slimline grass horizon (CR1583):

Ook de bloemen zijn van Marianne Design, van zowel COL1505 (COL1505-Marianne D Collectables Eline‘s Bijen-150x210mm | Februari 2022 | boekensteuntjewebshop) als van COL1504 (COL1504 - Flowers by Marleen-Marianne Design | Januari 2022 | boekensteuntjewebshop)

Creatieve groetjes van Astrid


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...