Translate

vrijdag 20 mei 2022

Snelle cadeautjes

 Hallo allemaal, 

Hebben jullie dat ook wel eens dat je soms nog snel een kaartje of cadeautje nodig hebt en niet veel tijd hebt om iets te verzinnen of om zelf iets te maken.
Bij 't Boekensteuntje hebben deze leuke Easy 3D toppers  HC13060 met leuke gnomes waarmee je heel eenvoudig en snel een cadeautje of kaartje mee kan maken.
En aangezien ik een enorme gnome fan ben dacht ik hier moet ik iets mee maken.




Ik heb daar deze leuke snel en makkelijk te maken cadeau zakjes mee gemaakt.
De zakjes die ik gebruikt heb als basis zijn de nieuwe Kraft bags LR0043 van Marianne design.

Eerst heb ik de gnome plaatjes in elkaar gezet, deze zijn al uitgestanst en je hoeft ze alleen in 3D
met foam tape of  3D kit op elkaar te plakken. Lekker makkelijk dus 😊


Ik heb de gnomes op een gras ondergrond gezet, die heb ik gemaakt met de grasrand mal uit een set van Marianne design.
CR1583 https://www.boekensteuntjewebshop.nl/c-3026567/marianne-design/
De sluiting van de zakjes heb ik gemaakt met shaker ovaal mal van Marianne design CR1500.
Deze heb ik ik uitgestanst uit wit linnenpersing karton en dubbelgevouwen zo past hij over de bovenkant van het zakje.
Met de hoekjes pons  4mm heb ik de hoekjes (zie de X ) nog iets afgerond maar je kunt deze ook netjes knippen of zo laten.



Het bijpassende ovaal heb ik ook uitgestanst uit design papier in dit geval van Marianne design 
De cadeau zakjes heb ik verder aangekleed met de tekst mal Van Harte LR0750 van Marianne design 
en de mal Liefs LR0749 van Marianne design.
De bloemen zijn van de bekende bijtjes mal COL1505 Februari 2022 | boekensteuntjewebshop
De gebruikte tekst stempels zijn ook van Marianne design CS1091 en CS1087 maar je kunt natuurlijk ook met andere mallen en stempels een zakje naar eigen wens maken.
De sluiting heb ik met een bulldog clip vastgezet deze vind je hier bulldog clip | boekensteuntjewebshop.
Nog een labeltje gemaakt met de hoekjes pons en een tekststempel dit maakte mijn cadeau zakje helemaal af.



Hier nog enkele andere voorbeelden van mijn gemaakte cadeau zakjes.




Ik hoop dat jullie weer een inspiratie idee hebben opgedaan!

Bedankt voor jullie bezoekje aan ons blog,  graag tot een volgende keer!

Groetjes Annemarie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...