Translate

vrijdag 3 juni 2022

Dino kaartje

 Hallo allemaal,

Voor vandaag heb ik een dino kaartje gemaakt voor een klein mannetje zijn 1e verjaardag.
Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van de dino knipvellen van Craft ó Clock.


Voor de basiskaart heb ik gebruik gemaakt van het mooie linnenpersing karton.
https://www.boekensteuntjewebshop.nl/c-3011603/linnen-persing/
De achtergrond heb ik gemaakt uit een vel uit het bijpassende design papier van Craft ó Clock

Het design papier heb ik bewerkt met een wat ouder mask stencil van de Jenine's Art Collection
JMA-NA-MASK04 en Rusty Patina van Cadence Rusty Patina | boekensteuntjewebshop
De rusty patina heb ik aangebracht met een tamponeer kwast voor een mooi rotsachtig effect.
Over de rusty patina heb ik nog een laagje distress oxide inkt aangebracht met een blending tool en met een vochtig doekje een beetje gedept.




De plaatjes komen uit de knipvellen Dino Adventures van Craft ó Clock CC-DOD-DA-CY03
De plaatjes heb ik uitgeknipt en met lijm en hier en daar foam tape opgeplakt om wat hoogte verschil aan te brengen.



De vlaggetjes heb ik gemaakt met de Card Deco snijmal Bunting Flags CDEMIN1004
Deze heb ik uitgestanst uit diverse kleuren restjes linnen persing karton.




De tekst komt uit de tekst vellen van het boekensteuntje deze zijn heel handig om snel een tekst op je kaart  aan te brengen.  tekstvellen van 't Boekensteuntje | boekensteuntjewebshopje  
De tekst heb ik uitgestanst met de banner snijmal van Marianne Design COL1507.
Deze staat nu op uitverkocht maar is te bestellen bij 't Boekensteuntje.

Het cijfer komt uit eigen voorraad.
De achtergrond van het cijfer heb ik gemaakt door 2 rechthoekjes uit te snijden die 1 cm van elkaar verschillen. 
Met de handige 3 in een hoekjes pons van Vaessen 2137-037  heb ik de hoekjes afgerond en deze 2 rechthoekjes op elkaar geplakt . vaessen | boekensteuntjewebshop
Met deze hoekjes pons maak je eenvoudig een leuk labeltje voor op je kaartje.
Dit labeltje maakte mijn kaartje helemaal af.




Alle gebruikte materialen zijn indien leverbaar en voorradig verkrijgbaar bij 't Boekensteuntje.

Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan.

Bedankt voor jullie bezoekje aan ons blog en graag tot een volgende keer.

Groetjes
Annemarie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...