Translate

maandag 14 februari 2022

Some bunny loves you

                                                 Hallo allemaal,


Vandaag is het Valentijnsdag💓en wil ik graag dit kaartje met jullie delen.
Ik heb met de Charming extra set van Craft o'clock deze schattige kaart gemaakt.


De basiskaart is een al wat oudere mal van Dutch doobadoo 470.713.846, deze heb ik nagetekend op rood scrap karton en uitgeknipt.
De hartjes achtergrond heb ik gemaakt op Paint on karton.
Ik heb met een mask stencil van  Dutch doobadoo 470.715.623 en transparante reliëfpasta van Cadence de hartjes aangebracht en daarna nog bewerkt met disstres oxide inkt.
Daarna heb ik de inkt met water besprayd en dit drooggedept met keukenpapier.
Hier en daar heb ik de hartjes wat feller aangezet met een kwastje en disstres inkt en dit ook weer drooggedept dit geeft een superleuk effect en de hartjes lichten feller op.



De hartjes van de buitenkant van de kaart heb ik  2 nagetekend op Paint on karton en uitgeknipt, waarvan een keer in spiegelbeeld daarbij heb ik de mal omgedraaid.
Daarna heb ik de hartjes bewerkt met 3 kleuren distress oxide en disstres inkt.
Ik heb de kleuren worn lipstick, antique linen en barndoor gebruikt.
De inkt heb ik aangebracht op een plastic placemat en deze besprayd met water.
Daarna heb ik er het papier ingedoopt en tussendoor gedroogd met een heat tool.





De plaatjes op de kaart komen uit de Charming extra set van Craft o 'clock CC-DOD-CHE-08.


De plaatjes heb ik uitgeknipt en net als alle andere onderdelen van de kaart met Dutch doobadoo lijm opgeplakt.
De tekst stickers van de kaart komen van de stickerset van Dutch doobadoo 491.200.024.
Verder heb ik om de kaart te sluiten nog een band om de kaart gemaakt met een strook rood scrapkarton en deze nog opgeleukt met enkele plaatjes en een tekststicker van Dutch doobadoo.




Ik hoop dat jullie weer inspiratie hebben opgedaan en bedankt voor jullie bezoekje aan ons blog!

groetjes 
Annemarie

Alle gebruikte materialen zijn natuurlijk verkrijgbaar of te bestellen bij het Boekensteuntje.

Hierbii nog enkel links naar de gebruikte materialen.


4 opmerkingen:

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...