Translate

donderdag 10 februari 2022

Baby Boy Baby Girl

 


 

Na een lange tijd weer eens een blog gemaakt ik hoop dat hij jullie bevalt.
Enkele weken geleden heb ik een Baby Girl boekje boekje geplaatst van de mooie Dutch Doobadoo mal, nu heb ik een Baby Boy boekje gemaakt voor onze kleinzoon. in deze blog laat ik jullie de eindresultaten zien van beide boekjes.

Als Basis heb ik het linnenscrap karton gebruikt.
Als je goed oplet passen alle mallen op een vel.

Na het tekenen wordt natuurlijk geknip daarna wordt het design papier uitgezocht.
Ik heb hier gekozen voor papier van Joy crafts en 

Voor mij is het natuurlijk dat ik alle randen doe beinkten.


Distress ink Stormy sky voor het baby boy album.
Distress ink Victorian Velvet voor het baby girl album.



Nadat alle malletjes waren uigeknipt en beinkt heb ik het designpapier erop geplakt, eerst aan de ene kant, toen de gaatjes gemaakt. Vaessen Schroefpons, daarna aan de andere kant het design papier geplakt en ook hier weer de gaatjes in gemaakt.
Daarop het geheel netjes aan mekaar gemaakt met boekbindersringen. hier heb ik die van 20 mm gebruikt.


Nu ben ik het geheel gaan opleuken met de Die cuts van Stamperia.















Ik hoop dat jullie mijn blog duidelijk vinden en er ideetjes kunnen uithalen 
groetjes en tot de volgende blog Marlie 


2 opmerkingen:

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...