Translate

donderdag 24 februari 2022

Love

Hallo allemaal,

Voor vandaag heb ik een kaartje gemaakt naar het thema van de uitdaging van deze maand: maak een slimline kaart met als thema Love.


Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van het superleuke XXL collector's book van Art by Marlene van Studiolight ABM-ES-MPP10.
In dit blok zitten meer dan 1000 diverse uitdrukplaatjes waar je diverse leuke creaties mee kan maken.
Je kunt dit blok natuurlijk bestellen bij het Boekensteuntje.

De basiskaart bestaat uit zwart scrapkarton.
De achtergrond heb ik gemaakt met water papier wat ik bewerkt heb met distress oxide inkt.
Daarbij heb ik gebruik gemaakt van de kleuren Mustard seed en Black soot.
Ik heb de inkt aangebracht op een plastic placemat en besprayed met water, daarin heb ik het water art papier gedoopt, tussen door heb ik de inkt gedroogd met een heattool.


Daarna heb ik met de Black soot inkt en de spetterkwast nog wat strepen op de kaart aangebracht.


De kruisjes op de kaart komen van een oudere stempelset van Studiolight STAMPWJ419, deze heb ik gestempeld met versafine inkt.
De hartjes op de kaart heb ik geponst met een hartjes pons uit paint on karton en daarvan 3 hartjes op elkaar geplakt.
De hartjes heb ik bewerkt met de witte Cadence Hybrid Glitterverf HSA-001 dit geeft een superleuk effect.
Deze superleuke glitterverf is natuurlijk ook te bestellen bij het Boekensteuntje.




De superleuke plaatjes komen natuurlijk uit het XXL Collectors Book van Art By Marlene 💜.
Verder heb ik nog gebruikt gemaakt van een zwarte fineliner voor hier en daar nog een Doodle lijntje
dit maakt mijn kaartje helemaal af.


Ik hoop dat je weer inspiratie hebt opgedaan en mocht je nog een creatie willen maken voor de
uitdaging van deze maand ? Plaats je creatie dan in de facebook groep 't Boekensteuntje Daagt je uit.
Je hebt nog enkele dagen de tijd en wie weet win je een leuke prijs!

Bedankt voor je bezoekje aan ons blog en tot een volgende keer!

Groetjes
Annemarie

De gebruikte materialen zijn indien leverbaar te bestellen bij 't Boekensteuntje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...