Translate

zaterdag 5 februari 2022

Friends

Hallo allemaal,


Wat leuk dat je een kijkje neemt op ons blog.
Een dagje later dan gepland maar hier is mijn kaartje voor deze week.



Ik heb een slimline kaart gemaakt met deze leuke Woodware stempel Gnome friends FRS086.
De basiskaart bestaat uit Paint On karton.
De achtergrond van de kaart heb ik gemaakt op water art papier.
Met de mooie glitterverf van Cadence kleur Glitter Hazeran purple HSA-107 en een mask stencil van
de Jenine's Mindful collection JMA-WAC-MASK58  heb ik deze achtergrond gemaakt.
De verf heb ik een beetje uitgepoetst met een billendoekje dat geeft een lichter effect.
Het mooie glittereffect van de verf is op deze foto beter zichtbaar.



Ik heb op de achtergrond met een plastic dopje, wat ik in de witte glitterverf heb gedoopt,
nog hier en daar een paar cirkels gemaakt.
Verder heb ik nog een paar zwarte accenten aangebracht met een stempel uit de Jenine's
Mindful collection JMA-ES-STAMP110 en Versafne inkt.

De stempel heb ik ingekleurd met diverse kleuren distress oxide inkt en een waterbrush.
De tekst is ook van de Woodware stempel, deze heb ik gestempeld, uitgeknipt en op zwart scrapkarton geplakt.
De bloemen zijn van een andere Woodware stempel FRS845 Garden Gnome.
Deze heb ik  gestempeld, gekleurd met distress oxide inkt en uitgeknipt.
Verder heb ik nog een stukje ribbelkarton gebruikt zodat de Gnome vrienden konden staan.
Alle onderdelen van de kaart heb ik verhoogd opgeplakt met foam tape.




Ik hoop dat je weer een inspiratie ideetje hebt opgedaan!
Bedankt voor je bezoekje aan ons blog en tot een volgende keer 🌸

Groetjes Annemarie 


Hierbij nog enkele links van de gebruikte materialen:

De gebruikte materialen zijn indien leverbaar verkrijgbaar  bij het Boekensteuntje.

2 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi, waar zijn die bloemetjes van?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Jeanette, de bloemetjes zijn van een andere Woodware stempel FRS845.
    Dat staat vermeld in het bericht😊

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...