Translate

vrijdag 28 januari 2022

Hello Sunshine

Hallo allemaal,

Vandaag dit fleurige kaartje om jullie te inspireren.
Ik ben heerlijk aan de klieder gegaan om een achtergrond bij deze prachtige zonnebloem te maken.


Als basis heb ik Dutch Doobadoo mal 470.784.022 gebruikt. Door de ovale vorm in het midden kun je de zonnebloem helemaal in het spreekwoordelijke zonnetje zetten.


De zonnebloem uit Craft Emotions stempelset 130501/3009 heb ik gekleurd met de watercolor set uit de Jenine's Mindful collectie van Studio Light. Uit deze set heb ik beiden kleuren groen gebruikt, geel, oranje, lichtbuin (rechtsboven in de set) en donkerbruin (rechtsonder in de set). De bruintinten heb ik niet alleen gebruikt voor het hart van de bloem maar ook om diepte te creëren in de steel en zijn blaadjes en de bloembladeren.
Na het kleuren heb ik de bloem nog extra "grungy" gemaakt door de lijnen over te trekken (uit de losse pols) met een zwarte fineliner.


Het design papier uit Reminiscence the book 3 van Elizabeth Cradt Designs heb ik bewerkt met behulp van de Gelliplate. Door verschillende afdrukken met Cadence acrylverf en div. mask stencils met elkaar te combineren creëer je dus je eigen unieke design papier. Met diverse achtergrondstempels uit sets van Studio Light heb ik de achtergrond verder opgebouwd. Voor extra diepte en kleur heb ik gebruik gemaakt van een gele Edding Acrylic pen en Dutch Dooabdoo mask stencil 470.715.155. 

De tesktstickers komen uit Dutch Doobadoo stickerset 491.200.024. en maken samen met enkele pailletten deze creatie compleet.

Bedankt voor het bezoekje aan ons blog.
Graag tot ziens bij onze volgende creatie.

Groetjes Lilian 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...