Translate

vrijdag 28 januari 2022

Believe in yourself

                                  Hallo allemaal, 

 

Ik heb met de mooie bloemenstempel van Elisabeth Craft Design CS241 deze kaart gemaakt. 




De basiskaart bestaat uit zwart scrapkarton.
De achtergrond van de kaart heb ik gemaakt met het Nellie Snellen aquarel en blending papier en de water colors van Studiolight. 
Ik heb de water colors aangebracht op een plastic placemat en met water en een kwastje uitgesmeerd.
Daarin heb ik het papier gedoopt en dit met een heat tool gedroogd dit gaf een leuk kleine vlekjes effect.
Ik ben alleen vergeten een foto te maken van dit proces :(
Ik heb hier een ingezoomde foto toegevoegd daar kun je het effect duidelijk op zien.


Verder heb ik op de achtergrond nog accenten aangebracht met een mask stencil van Studiolight JMA-WAC-MASK58 en de mooie glitterverf van Cadence in de kleur wit en antraciet. De glitters zijn helaas niet altijd goed in beeld te brengen op de foto. Ik heb het met een close up foto geprobeerd.



De stempel heb ik ingekleurd met de water colorsets van Studiolight Art by Marlene en een waterbrush.
Verder heb ik nog wat witte spetters aangebracht met een spetterkwast en de glitterverf, en nog wat zwarte spetters met een Molotow marker.
De tekst stickers van Dutch doobadoo 491.200.024  maken het kaartje helemaal af.



Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan en bedankt voor het bezoekje aan ons blog.

Tot een volgende keer!

Groetjes Annemarie

Hierbij nog een lijstje en links van de gebruikte materialen.

De gebruikte materialen zijn indien leverbaar verkrijgbaar bij het Boekensteuntje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...