Translate

woensdag 26 januari 2022

Kliederen met oxide

Het is weer woensdag en ik, Astrid, mag jullie weer een van mijn creaties laten zien. We hebben een nieuwe Facebook-groep gericht op watercolor en daar heb ik ook weer wat mee geprobeerd te maken. Aangezien ik het hele jaar door kerst/nieuwjaarskaarten maak, zodat ik aan het einde van het jaar genoeg kaarten heb.

Ik kreeg een ingeving deze week, waarbij ik zelf een achtergrond met Distress Oxide wilde maken.

Op mijn glasplaat heb ik wat Distress Oxide gedaan en hier met mijn waterspray wat water opgedaan en daar het aquarelpapier doorheen gehaald. Dit heb ik per kleur gedaan en tussendoor gedroogd met mijn heattool.





In wit stempelpapier heb ik 2 keer een label uitgestand met de big label van Marianne Design (CR1551) en heb ik uit 1 deel een rechthoek gestansd. Vervolgens met de vuurwerkstempels (TC0845) van Marianne Design met Oxides gestempeld. Deze zijn waarschijnlijk niet meer verkrijgbaar, maar er is wel een alternatief verkrijgbaar: TC0888 -Marianne D Clear Stamp & Die set Tiny‘s Sterretjes | Marianne Design | boekensteuntjewebshop


De tekst Happy New Year heb ik met een stansset van Studio Light in zowel wit als uit het papier dat ik op kleur heb gebracht gestansd. Deze set heeft een buitenrand en letters die je erop kunt plakken. Hieronder een foto van de gekleurde letters (buitenrand).


En dit is de kaart geworden:


Er moet nog een lintje aan, maar die had ik niet in de juiste kleur liggen.

Een foto van de gebruikte producten en daaronder links naar de producten in de webshop van 't Boekensteuntje:


Marianne Design Big Tag CR1551 (te bestellen via de winkel, als deze in webshop op uitverkocht staat)

De gebruikte letters zijn van Studio Light Essentials cutting dies StencilSL391.
De vuurpijl van Marianne Design heeft nummer LR0503.
 
De contactgegevens van 't Boekensteuntje vind je hier op de site.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...