Translate

woensdag 12 januari 2022

Watercolour - Sterkte

Hebben jullie het al gezien? We hebben bij 't Boekensteuntje een nieuwe Facebookgroep, speciaal gericht op het kleuren met watergedragen mediums.

Het design team gaat jullie meenemen in hun zoektocht wat er allemaal met deze producten kan.

Aan de hand van foto's wil ik, Astrid, jullie vandaag laten zien hoe ik een bloemenstempel uit de Jenine's Mindful Art Collection heb gekleurd. Deze stempel van Studio Light heeft nummer STAMPJMA05.


Ik heb gekleurd met 2 formaten waterbrushes, 1 met een flinke punt, voor de grotere vlakken en een fijnere punt voor de details.

De verf die ik heb gebruikt, is de Pastel Shades Paint pan set van Derwent.

Ik heb met de Silver Blue een randje geschilderd rondom de bloem:


De blaadjes heb ik ingekleurd met de groene kleur waar een grijstint in zit, deze heeft de naam Artichoke:


De bloemen heb ik met de Orchid Pink en Lavender gekleurd:


Na het kleuren heb ik nog een tekst naast de bloem gestempeld. Ik vond zwart te hard, dus heb ik gekozen voor Versafine Smokey Gray. De randjes van het aquarelpapier heb ik bewerkt met Versamagic Niagara Mist, ook dit is een groen/grijze kleur.

En dit is de complete kaart geworden:


Hieronder een aantal producten waar ik de kaart mee gemaakt heb. Mocht je het niet in de webshop vinden, bel dan even met de winkel, dan kijken ze of het besteld kan worden. Je kunt ze bereiken op 0475-489188  

Waterbrushes en waterbakje

We hopen jullie ook gauw te begroeten in de nieuwe Facebookgroep! Je kunt hier lid worden van deze groep.







1 opmerking:

  1. Mooie kaart geworden.
    Ik heb mij meteen aangemeld op de facebook group. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...