Translate

zaterdag 8 januari 2022

Nog een leuk idee!

Dit leuke paperpad van The Paper Boutique is heel veelzijdig.
Ik heb er al diverse  kaarten meegemaakt die jullie wellicht al hebben gezien.




Maar in het paper pad zitten ook nog hele leuke kleine afbeeldingen waar je nog leuke tags/labels mee kan maken. Ik heb voor jullie enkele voorbeelden gemaakt.


De basis van de tag/label heb ik gemaakt met een labelpons van Vaessen en het linnenpersing karton.
Het linnenpersing karton heb ik bewerkt met distress oxide inkt, dit geeft een leuk effect.
Verder heb ik de tag/label nog bewerkt met de stempels van de Jenine's Art collection.
Met een stukje ribbel karton en de leuke tekst labels uit het paper pad krijg je een superleuke tag/label.


En dan krijg je dit leuke resultaat..........


Dit zijn nog een paar voorbeelden ......



Wat leuk dat je een kijkje genomen hebt op ons blog!
Tot een volgende keer.

Groetjes 
Annemarie




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...