Translate

vrijdag 3 december 2021

Let it snow!!!!


Over enkele weken is het weer kerst.
Net als jullie ben ik nog druk in de weer met de kerstkaartjes.
Ik heb een slimline kerstkaart gemaakt met de leuke Big bots van Studiolight.






Als basis heb ik uit Clairefontaine karton een slimline formaat uitgesneden.
De achtergrond heb ik 1 cm smaller gemaakt.
De kaarten heb ik bewerkt met een paper disstresser dat geeft een leuk ruw randje 
aan het papier.


De achtergrond heb ik bewerkt met distress inkt tumbled glass 


Daarna heb ik nog sneeuw aangebracht met een maskstencil van Marianne design ( Slimline dots PS8081) en de relief pasta van Cadence.


De kerstboom is een mal van Dutch doobadoo 470.713.723.
Deze heb ik bewerkt met distress  inkt mowed lawn en ook opgeruwd met de paper disstresser.
daarna heb ik er ook nog sneeuwvlokken opgemaakt met het mask stencil en nog wat stippen met een molotow marker.


De stempel  is van Studiolight  de Big Bots ABM-OOTW-STAMP73.
Deze heb ik ingekleurd met Derwent colorsoft potloden.
Omdat de armen van de robot erg dun zijn en niet echt te knippen, heb ik de stempel gedeeltelijk afgeplakt en alleen de armen op de kerstboom gestempeld.
Bij de ingekleurde stempel heb ik de uitstekende delen afgeknipt en de stempel op de kerstboom geplakt.

De sneeuwheuvel heb ik gemaakt met een mask stencil van Marianne design PS8080 en daarbij heb ik het sneeuwpapier van Marianne design gebruikt CA3104.

De lampjes heb ik gemaakt met een mal van Marianne design CR1486 en op kleur gebracht met distress inkt, daarna nog bewerkt met de molotow marker om er sneeuwvlokjes op te maken en uitgestansd.


De tekst stickers zijn van Tim Holtz #TH94205



Ik hoop dat jullie weer inspiratie hebben opgedaan en bedankt voor het bezoekje aan ons blog!!!
Tot een volgende keer!

Nog enkele links van de gebruikte materialen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...