Translate

woensdag 1 december 2021

It's a boy or a girl

Hoe leuk was de live van gisteravond weer van Lilian! We vinden het ook zo fijn dat er zoveel van jullie hebben gekeken. 

Het design team van 't Boekensteuntje wil jullie op verschillende manier inspireren en ik (Astrid) heb vandaag weer een geboortekaartje in zowel een jongens- als een meisjesvariant.



De basis van de kaart heb ik gemaakt met de Crealies Cardzz Mini Slimline C rough edges, waarbij ik de bovenrand van de snijmal net iets boven de vouwrand in het papier heb uit laten steken, vastgezet met schilderstape en vervolgens door de stansmachine. Er ontstaat zo een dubbele kaart, met aan de zij- en onderkant een geribbelde rand.



Met de kleinere vorm heb ik uit aquarelpapier een enkele kaart gestanst, die ik met Distress Oxide inkt en Distress Oxide Spray op kleur heb gebracht.



Nadat de onderkant van inkt is voorzien, heb ik banners gemaakt met het creative stencil Birthday Balloons van Polka Doodles, welke ik ook nog voorzien heb van een zwart randje met een fineliner.


In de banners heb ik tekst gestempeld, in dit geval its a boy!


Vervolgens heb ik de polar bears van Marianne Design (EC0193) met alcohol markers gekleurd.

Op de roze kaart heb ik er 3 geplaatst, op de blauwe maar 1. Op de blauwe kaart heb ik nog wel met nuvo clear drops wat extra druppels gemaakt, die nemen de kleur van de achtergrond op.

Uiteraard zijn de gebruikte producten verkrijgbaar bij 't Boekensteuntje!


Ik hoop jullie weer van inspiratie te hebben voorzien!

Astrid (Creaties van Strix)















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...