Translate

vrijdag 19 november 2021

Klein cadeautje


 Wie vindt het nou niet leuk om een cadeautje te geven of te ontvangen?



Ik heb met de blanco memo/notitie blokjes leuke kleine cadeautjes gemaakt,
en voor het gemak er ook een beschrijving van de basis bij gemaakt zodat u zelf ook aan de slag kunt met deze memo blokjes.



Beschrijving voor de basis:

U snijdt een vel Cardstock, craftkarton of stevig design papier op maat van 20 x 9,4 cm.
Dit rilt u in de lengte op 9,4 cm en 10,6 cm.


Dan plakt u aan een kant het memoblokje op het cardstock/design papier.
Als u nog een lint wilt bevestigen om het blokje te sluiten moet u het nu ook aan beide kanten bevestigen voordat u het blokje vastplakt.
Het lint komt tussen het blokje en het cardstock/designpapier.






Dit is de basis voor het memo /notitie blokje.
U kunt het nu naar wens verder versieren.

Ik heb nog enkele voorbeelden gemaakt ter inspiratie.
Ik heb ook een mannelijke variant gemaakt zonder lintje.





Ik hoop dat u weer inspiratie heeft opgedaan en bedankt dat u een kijkje heeft genomen op het blog.

Tot ziens op een volgende blog!!


Enkele links naar de gebruikte basismaterialen:

kraft karton | boekensteuntjewebshop

memoblokjes | boekensteuntjewebshop






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...