Translate

woensdag 29 december 2021

Een mooi nieuwjaar gewenst

En zo langzaamaan gaan we naar het einde van 2021 toe en op naar 2022.
Aftellen naar 31 december twaalf uur.

Vandaag heb ik alvast voor jullie een nieuwjaarskaart gemaakt, met een groot aantal (oudere) producten van Marianne Design.



Zoals jullie inmiddels wel zullen weten, maak ik heel graag gebruik van de mallen van Dutch Doobadoo. Voor deze kaart heb ik een easelkaart-model gekozen. Het nummer van deze mal is 470.713.676.

Het Snoesje met de schaal oliebollen (HM9448) heb ik ingekleurd met Distress Markers, maar de jurk heb ik niet ingekleurd, maar gemaakt met een techniek die paperpiecing heet.

Ik heb namelijk de jurk op designpapier gestempeld en dit uitgeknipt en dit na het inkleuren van de andere delen erop geplakt.


Vervolgens ben ik de rest van de kaart aan gaan kleden. Op de klok heb ik een rondje geplakt, met daarop een tekst gestempeld. Hierbij is een stempelhulp erg makkelijk, zodat je een niet scherpe afdruk nog een keer kunt stempelen:


De cijfers 2022 heb ik in wit en creme gestansd en om en om geplakt. Ik zag alleen dat er een lijmvlekje op een 2 zat:


Maar gelukkig heb ik de Glue eraser van Nellie Snellen, dus ik kreeg het keurig weg:


Wil jij dit ook? Je vindt m hier in de webshop:

Nog even een kort overzicht van de gebruikte mallen/stempels:
Snoesje Marianne Design: HM9448
Klok Marianne Design: CR1234
Rondje met stikrandje Marianne Design: CR1360
Champagneglazen Marianne Design: LR0237
Vuurpijl Marianne Design: LR0503
Collectable cijfers: COL1347
Handlettering kersttekst: EC0157

Voor 2021 is dit mijn laatste blogpost, maar jullie kunnen in het nieuwe jaar ongetwijfeld heel wat berichten van mij tegemoet zien!

Fijne jaarwisseling gewenst!

Astrid - DT-lid 't Boekensteuntjs





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...