Translate

vrijdag 31 december 2021

Happy Birthday

Mijn laatste kaartje voor dit jaar is een verjaardagskaart.
Naar aanleiding van de live van Nicole Rijksen heb ik deze leuke mal van Dutch doobadoo gebruikt. 
Ik heb er deze uitwerking van deze vrolijke kaart meegemaakt 470.794.044.


De basiskaart heb ik uitgetekend op het stevige karton  Paint On van Clairefontaine.
De achtergrond heb ik ook uitgetekend op het Paint On karton en bewerkt met distress inkt en een maskstencil van Dutch doobadoo 470.784.068. 



De vlammetjes van de kaarsjes heb ik bewerkt met distressinkt.


De kaarsjes zelf heb ik uitgetekend uit een vel designpapier uit de leuke papierset Love letters van Joy crafts 6011/0525.

De kaarsjes heb ik bewerkt met distress inkt en genummerd met potlood om ze zo weer makkelijk op de kaart te kunnen plakken.
Voor het plakken gum je het cijfer weer weg.


De superleuke gnome stempel is van Woodware FRS876.
De stempel heb ik ingekleurd met Derwent colorsoft potloden.
Hier vindt je nog meer van deze leuke gnome stempels.


De tekst zit bij de gnome stempel. 
De tekst ballon is een mal uit de Marianne design adventkalender.
Het label met de cijfers heb ik gemaakt met een restant craft karton dit heb ik op maat gesneden en de hoekjes heb ik afgerond met een hoekpons zo kun je heel eenvoudig en snel een label maken.
De cijfers heb ik gemaakt met mijn snijplotter.

Dit was mijn laatste blogbericht voor 2021, ik vond het superleuk om mijn ideeën met jullie te mogen 
delen de afgelopen maanden.
Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en een creatief 2022!!!

Tot ziens in 2022!!

Annemarie DT lid 't Boekensteuntje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...