Translate

vrijdag 6 augustus 2021

Boeddha kaart

 Hallo Bloggers, mijn Boeddha Kaart


Van de week was ik met man en een vriendin op visite in een new age fabriek, ik kom er graag bijna net zo graag als bij het boekensteuntje, struin dan ook altijd langs de rekken om te snuffelen, en natuurlijk blijft dan wel iets aan mijn vingers plakken.

Was net de Boeddha's aan het bewonderen toen mijn vriendin zei ik heb een paar dozen met Boeddha's staan die gaan de kliko in, waarop ik reageerde "ja hallo maar zo werkt dat niet dan vliegen die mijn kant op", oke dan krijg ik van jou een Boeddha kaart was haar reactie.

Ik ben dus begonnen met

 a4 linnen karton

Dutch Doobadoo mal
Dan een strook gesneden van 29,5 bij 15 cm, deze in het midden gerild en dubbel gevouwen, daarna nog eens in het midden gedeeld en weer dubbelgevouwen zodat ik een easelkaart kreeg.
Hierop ben ik het achtergrond papier gaan uitzoeken en de kleuren Distress inkt, het achtergrond papier is van Studio Licht, Jenine mindful art collection, helaas zijn de paperpacks die ik gebruikt heb niet meer leverbaar, maar wil ze toch nog laten zien.




Alle randen gekleurd en daarna het design papier geplakt.

Wat oude en nieuwe malletjes uitgesneden , de blaadjes groen gemaakt met de oxide inkt.
Buddha
Varen
 De Ddbd mal schuin op de easelkaart geplakt en hier maak je dan een compositie van en mijn Boeddha kaart is klaar, ik hoop dat mijn vriendin hem leuk vindt en jullie natuurlijk ook bedankt.

Gr tot de volgende blog  Marlie 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...