Translate

zaterdag 25 maart 2023

Speciaal voor jou

Hallo allemaal,

Ik heb voor jullie een kaartje gemaakt met onderdelen uit de nieuwe Grunge collectie van Studiolight.

Deze collectie is weer erg mooi en te gebruiken voor verschillende soorten kaartjes.




De achtergrond heb ik gemaakt op water art karton.
Eerst heb ik een basis gemaakt met distress oxide inkt in de kleur victorian velvet en een blending tool.
Hier op de webshop bij hulpmiddelen vindt je diverse soorten blendingtools en brushes: hulpmiddelen | boekensteuntjewebshop :

Daarna heb ik met zwarte distress oxide inkt en het mask stencil Dots cicle SL-GR-MASK181 de achtergrond bewerkt.
De randen heb ik opgeruwd met een papier disstresser en beïnkt met zwart oxide inkt.

De mooie Grunge stanzen set Numbers & Flowers  SL-GR-CD503 heb ik gebruikt om de achtergrond aan te kleden.
De cijfers en de stenen heb ik uit gestanst uit zwart scrapkarton met behulp van de easy connect tape van Craft Emotions 119491/0065 dit werkt superhandig om kleine onderdelen op te plakken.
Deze tape is te bestellen bij 't Boekensteuntje creatief.

De bloemen komen ook uit de Grunge stans set, deze heb ik uit gestanst uit oudroze linnen karton.
De tekst komt uit de stempel set Speciale wensen van de Jenine's Mindful Essentials collection JMA-ES-STAMP341

Tijdens het maken van deze kaart heb ik ook een filmpje gemaakt, dit is even nieuw voor mij.....het bewerken ervan lukte even niet zoals ik wilde maar het is op een andere manier toch gelukt😊
Je kunt het filmpje hier bekijken:






De gebruikte materialen zijn verkrijgbaar bij 't Boekensteuntje creatief CONTACT | boekensteuntjewebshop

Ik hoop dat jullie weer inspiratie hebben opgedaan en ik ga verder oefenen met filmpjes maken.

Bedankt voor jullie bezoekje aan ons blog en graag tot een volgende keer!

Groetjes 
Annemarie Valkenborg

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...