Translate

woensdag 15 februari 2023

Computerkaart

Een stoere computerkaart vind ik zo leuk om te maken. Mannen/jongenskaarten zijn niet altijd even makkelijk, maar computers en games zijn al gauw goed he?

Ik heb een korte werkbeschrijving gemaakt, en tussentijds ook nog (grotendeels) gefilmd. Hierbij heb ik niet gesproken, dus er is niets mis met je geluid. Hoop dat jullie het leuk vinden om het proces te zien?

Dit zijn de kaarten uiteindelijk geworden:



Ik ben begonnen op het mooie 30x30 gladde karton, waarop ik met de brushes van Studio Light met Distress Oxide kleur heb aangebracht. De mask van Dutch Doobadoo is Pop Art, nummer 470.715.009.


Dat ziet er dan als volgt uit:


Daarna heb ik op deze achtergrond met kleine stempeltjes lukraak gestempeld:


De computer van Marianne Design (COL1372) en de controller (LR0762) heb ik uit zwart cardstock uitgestansd en geëmbosd, de bovenliggende delen heb ik vervolgens met witte Versamagic beinkt.


Het filmpje dat ik heb gemaakt:





De producten op een rij:
Marianne Design mal Gameconsole LR0762
Marianne Design Stempel CS1098
Brush
Distress Oxide


Ik hoop jullie weer geïnspireerd te hebben. Mochten producten niet op de site staan, dan kun je die sowieso in de winkel bestellen. Komend carnavalsweekend is de winkel trouwens wel gesloten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...