Translate

vrijdag 27 januari 2023

Verjaardagskaart met leuke tabjes

Hallo allemaal,

 Voor vandaag heb ik een verjaardags kaart gemaakt met leuke tabjes.
Hoe ik deze tabjes heb gemaakt lees je verderop in dit blogbericht.
Ik heb mijn papierblokjes van de Paper Boutique nog eens te voorschijn gehaald, in dit geval de Celebration Gnomes PB1630 en het het bijpassende papierblokje PB1629.
Met beide blokjes kun je eenvoudig leuke kaartjes en/of cadeautjes maken, zie ook mijn vorige blogberichten voor voorbeelden.


Voor de basiskaart heb ik gebruik gemaakt van wit linnen persing karton.
https://www.boekensteuntjewebshop.nl/c-3011603/linnen-persing/
De achtergrond is een vel uit het papierblokje PB1629.
Het gnome plaatje komt uit het andere papierblokje PB1630.
In dit blokje zitten ook leuke teksten om te gebruiken op je creatie.
Het plaatje heb ik gemat op wit linnen persing karton.

Op het kaartje heb ik tabjes gemaakt met strookjes/restjes papier en tekst uit de papierblokjes.
De tabjes heb ik gemaakt met de hoek pons 2137-091 van Vaessen, deze is te bestellen bij 't Boekensteuntje Creatief.
Deze techniek werkt heel eenvoudig:
* Je snijdt/ knipt strookjes van restjes papier, zo groot en breed als jezelf wil.
* Met de hoekpons maak je eenvoudig leuke hoekjes aan de bovenkant van de strookjes en klaar is je leuke zelfgemaakte tab, welke je kunt gebruiken voor je kaartje of bijvoorbeeld in je planner, enz.
Deze techniek kun je toepassen met verschillende soorten hoekponsen, dit geeft een leuk effect.



De tabjes heb ik verwerkt op de kaart.

Hier vindt je nog andere leuke ponsen en hoekponsen:
https://www.boekensteuntjewebshop.nl/c-3001419/ponsen/

De bloemen op de kaart heb ik gemaakt met de snijmal Florals 10 van Elizabeth's craft designs,
deze bloemen zijn nu verkrijgbaar voor een leuke prijs.
Deze en nog andere leuke mallen vindt je hier op de webshop:


De bloemen heb ik uit gestanst uit donker roze papier, dit komt uit het papier blok Rainbow PK9175 van Marianne design.
De bloemen heb ik met een embossing pen en de foam mat van Joy crafts opgebold en in laagjes op elkaar geplakt.
Het hart van de bloem heb ik gemaakt met goudkleurige foam bal klei.
Diverse materialen om bloemen te maken vindt je hier in de webshop:
https://www.boekensteuntjewebshop.nl/c-3003224/diversen/






Bij het kaartje heb ik nog een bijpassend cadeau doosje gemaakt daarbij heb ik ook gebruik 
gemaakt van de gnome plaatjes en tekst plaatjes uit het papierblokje PB1630.
Het papier van het doosje is een vel uit het mooie papierblok Quilt Flowers PF427 van Paper Favourites dit mooie papier is te bestellen bij 't Boekensteuntje creatief

Alle gebruikte materialen zijn indien leverbaar verkrijgbaar bij 't Boekensteuntje creatief.

Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan.
Bedankt voor het bezoekje aan ons blog en graag tot een volgende keer!

groetjes Annemarie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...