Translate

vrijdag 6 januari 2023

Gnome wishes from all of us

Hallo allemaal,

 Het nieuwe jaar is al enkele dagen bezig maar mede namens alle DT collega's wil ik jullie allen een mooi, gezond en creatief 2023 wensen en wij zullen jullie ook dit jaar weer te inspireren met diverse leuke creatieve werkjes.


Ik ben voor vandaag aan de slag gegaan met weer een leuke stempel uit de superleuke Woodware collectie, dit keer de FRS406 Three Gnomes deze en nog meer leuke Woodware stempels vind je hier in de webshop woodware | boekensteuntjewebshop



De basis van de kaart heb ik gemaakt met behulp van een vierkante gel printing plate van GELLI  ARTS en water art karton aquarel karton | boekensteuntjewebshop
Er zijn bij 't Boekensteuntje diverse gel printing plates verkrijgbaar in diverse merken, vormen en maten Gelli Plate | boekensteuntjewebshop
Met de gel plate kun je in combinatie met inkt, verf, mask stencils en stempels diverse unieke achtergronden maken die nooit hetzelfde zijn.

Met een brayer heb ik distress oxide inkt aangebracht en deze een beetje nat gesprayed, daarna heb ik het water art karton op de gel plate aangebracht en dit enkele malen gedept op de gel plate dit geeft al een mooie kleurschakering op het karton.


Daarna heb ik heb ik de gel plate met de pigment poeders van Crealies bestrooid en de poeders een beetje nat gesprayed, en daarin het karton een aantal keren in gedept om het karton naar wens van kleur te voorzien, daarna het karton gedroogd met een heattool.
Ik heb de kleuren turquoise, zilver en goud gebruikt.
Op het laatst heb ik nog wat goud pigment poeder los op het karton gestrooid en dit nog iets nat gesprayed en gedroogd met een heattool.
De pigment poeders in de kleuren zilver en goud geven een mooi glimmer effect aan je creatie.
De pigment poeders zijn ook een van mijn favorieten en deze zijn op de webshop in diverse kleuren  verkrijgbaar Crealies Pigment Colorzz poeder | boekensteuntjewebshop




Met het mask stencil Let it snow  SL-GR-MASK-158 uit de Grunge Collectie van Studiolight en distress oxide inkt heb ik nog wat ijskristallen aangebracht.


De stempel heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden.


Verder heb ik nog een paar goudkleurige  Rhinestones van Marianne Design CA1555 toegevoegd om mijn creatie af te maken.

De gebruikte materialen zijn verkrijgbaar bij 't Boekensteuntje Creatief.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en bedankt voor jullie bezoekje aan ons blog, graag tot een volgende keer.

Groetjes 
Annemarie

2 opmerkingen:

  1. Dat heb je leuk gedaan Annearie. Ik heb deze stempel ook, maar er nog niets mee gedaan. Nu wat inspiratie opgedaan. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Karin.
    Ik wens je veel plezier met de stempel en ben benieuwd naar jou creatie 😊

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...