Translate

vrijdag 9 december 2022

a little Magic can take you a long way

Hallo allemaal,

 

Gisteren ben ik aan de slag gegaan met de geweldige stempels van AALL&CREATE.
Dit schattige engeltje zweeft tussen de wolkjes en sterren.



Voor deze kaart heb ik verschillende stempels en een mask stencil van AALL & CREATE gecombineerd.




De basis van de kaart heb ik gemaakt met distress oxide inkt op water art karton, met de dep techniek.
Bij deze techniek breng je inkt aan op een glasplaat of kliedermat, de inkt spray je een beetje nat, ik heb de inkt nog een beetje verdeeld met een kwast dit hoeft niet maar het geeft weer een ander effect.
Met het water art karton neem je de inkt op van de glasplaat of kliedermat, ik heb gewerkt per kleur en tussen door het karton gedroogd met een heattool. 
Met deze techniek kun je ook meteen meerdere kleuren distress inkt aanbrengen net wat je mooi vindt.



Met de Pigmentpoeder van Crealies heb ik nog wat glimmer effect aangebracht.
Dit pigmentpoeder verdeel je een beetje over de ondergrond, daarna spray je het een beetje nat en droogt het met de heattool voor een blijvend effect.
Het pigmentpoeder is in verschillende kleuren verkrijgbaar met ieder een eigen kleureffect.




De doorzichtige sterren heb ik gestempeld met de sterren stempel uit de stempelset #257 en Versafine inkt.
De "goudkleurige" sterren heb ik met behulp van het mask stencil #126 van AALL & CREATE en een Versa Marker op de achtergrond getekend en met embossing poeder bewerkt.




Verder heb ik met de stempel set #494 van AALL & CREATE en versa fine Claire nog wat accenten gestempeld.
De wolkjes komen ook uit de stempel set van het engeltje #257.
Deze heb ik gestempeld met Versa fine, ingekleurd met Nuvo potloden daarna uitgeknipt en op de kaart aangebracht. 
De tekst komt ook uit stempel set #257.



Het engeltje heb ik gestempeld met versafine en ingekleurd met Nuvo potloden, uitgeknipt en op de kaart geplakt.


Natuurlijk zijn alle gebruikte materialen verkrijgbaar bij 't Boekensteuntje Creatief.

Ik hoop dat je weer inspiratie hebt opgedaan en bedankt voor je bezoekje aan ons blog.

Tot een volgende keer!

Groetjes 

Annemarie Valkenborg 


 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...