Translate

vrijdag 9 september 2022

Op een kleine paddestoel....

 Hallo allemaal,


Het zonnetje laat zich vandaag niet zien, het lijkt wel herfstachtig brrrr....      
Ik heb voor jullie voor deze week dan ook een herfstkaartje gemaakt met leuke paddestoelen
en leuke gnooms poëzie plaatjes deze zijn ook verkrijgbaar bij 't Boekensteuntje Creatief.


De basis van de kaart bestaat uit het linnenpersing karton https://www.boekensteuntjewebshop.nl/c-3011603/linnen-persing/
De achtergrond heb ik gemaakt op een in slimline formaat stuk water art karton, daarop heb ik 
met verschillende laagjes water art karton een herfstachtige achtergrond gemaakt.
Voor deze achtergrond heb ik de slim line mal  CR1583 grass-horizon- clouds van Marianne design gebruikt  Maart 2022 | boekensteuntjewebshop
Met deze mal kun je een mooi landschap creëren.

De lucht heb ik gemaakt met distress oxide inkt Tumbled glass op de achtergrond kaart van water art karton.

De wolken heb ik uit gestanst uit vellum, dit ziet dan net uit als echte wolken doordat het iets transparant is.
 Dit vellum vindt je hier  perkament | boekensteuntjewebshop
Het vellum heb ik opgeplakt met E-Z runner vellum tape.
Hiermee kun je onzichtbaar vellum opplakken, deze tape is te bestellen bij 't Boekensteuntje Creatief.

De heuvels en grasrand heb ik met hoogte verschil uit gestanst uit water art karton en op kleur gebracht met distress oxide inkt in de kleuren Mowed lawn en Vintage Photo.
De laagjes van het landschap heb ik waar nodig nog iets bijgesneden en opgeplakt.
Je kunt het landschap zo maken als je zelf wilt, dat is het leuke van deze mallen.




De paddestoelen heb ik gemaakt met de mal CR1603 van Marianne design deze staan nu op uitverkocht maar ze zijn te bestellen September 2022 | boekensteuntjewebshop 
De paddestoelen heb ik uit gestanst uit water art karton en op kleur gebracht met de water color set van Studiolight.





De poëzie plaatjes van de gnooms 1804 heb ik uitgeknipt en samen met de paddestoelen een plaatsje gegeven in het landschap.

Deze en nog andere leuke poëzie plaatjes vindt je hier: Poëzie-plaatjes | boekensteuntjewebshop

De gebruikte materialen zijn indien leverbaar verkrijgbaar bij 't Boekensteuntje Creatief CONTACT | boekensteuntjewebshop



Dit was mijn inspiratie idee voor deze week!

Bedankt voor jullie bezoekje aan ons blog en graag tot een volgende keer!

Groetjes Annemarie 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...