Translate

woensdag 31 augustus 2022

Je bent er bijna

Welkom terug op het blog van 't Boekensteuntje! De vakantieperiode is weer (bijna) voorbij, dus wij als design team zullen jullie weer van de nodige inspiratie gaan voorzien. Zowel op de Facebookpagina's als hier op het blog.

Vandaag heb ik een kaartje met een bijzonder verhaal.

De vader van een van mijn collega's moet een aantal chemobehandelingen ondergaan en ze wilde om hem een hart onder de riem te steken, per keer een kaart sturen. Ze wilde graag niet te zwaar, met een beetje humor. Nou dat is wel aan mij besteedt. Ik heb al een opkikkerkaart gemaakt en een kaart met 'Hang in there, don't let things bug you'. Voor de derde chemo was de opdracht 'Je bent er bijna'. Ook wilde ze er graag 'iets van eten' op, want ze vond dat hij te weinig at. Tuurlijk, dat moet erop te verwerken zijn.

Nu had ik de octopus-stempel van Carla Creaties onlangs bij 't Boekensteuntje meegenomen en die had ik nog niet gebruikt. Het leek me daarom wel leuk om er een vrolijke kaart van te maken:


Ik zal even een korte beschrijving geven wat ik heb gedaan:
De octopus (Ocean 8, 130501/1535, Craft Emotions) heb ik met spectum noir alcohol triblend marker Coral gekleurd.
Op het blauwe linnenkarton heb ik met Distress Oxide Mowed Lawn de takjes gemaakt met het stencil So-Fish-Ticated (Art by Marlene) van Studio Light (ABM-SFT-MASK09) met een brush van Studio Light. 
De tekst heb ik gestansd uit zwart cardstock met de letters bij het Letter Board van Marianne Design (DF3454)
De cijfers zijn ontworpen door Jocelijne Design voor Joy Crafts (6002/1396).
De barbecuespiesen komen van de stempel Barbeque party (130501/1511).

Leuk dat je even langskwam op het blog en hopelijk tot gauw!

Astrid (Creaties van Strix)




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...