Translate

donderdag 16 juni 2022

Mannen kaart

Hallo allemaal,


Voor deze week heb ik een mannen kaart gemaakt, passend bij het thema van de uitdaging van deze maand "Mannen".


Ik heb bij deze kaart diverse merken gecombineerd.
De basiskaart bestaat uit zwart scrapkarton.
Voor de achtergrond heb ik het mooie design papier van Reprint Handy man gebruikt RPP069
Dit heb ik op een iets kleiner slimline formaat gesneden.
De randen heb ik bewerkt met distress oxide inkt Vintage photo.
Met het mask stencil letters & numbers  van DDBD 470.784.094 en rusty patina heb ik cijfers aangebracht.
De rusty patina heb ik aangebracht met een tamponeer kwast dit geeft een apart effect.


Het plaatje komt van een knipvel van Yvonne Creations CD11807 
Ik vond het leuk om dit op een andere manier te gebruiken dan als 3D.
De filmstrip onderdelen zijn van DDBD 492.006.004 deze heb ik ook bewerkt met de rusty patina.
diversen | boekensteuntjewebshop voor een passend geheel.


Het tandwiel is van Viva Decor 401 A  embellishments | boekensteuntjewebshop hier vindt je nog meerdere chipboard figuren.
Het tandwiel heb ik eerst bewerkt met gesso zodat de crackle paste beter hecht.
Daarna heb ik een laagje crackle paste aangebracht voor een leuk crackle effect.
Het tandwiel heb ik nog een kleurtje gegeven met distress oxide inkt, deze heb ik met mijn vinger aangebracht en goed in de nerfjes gewreven, dit heb ik uitgevaagd met een vochtig doekje.

De plaatjes op de achtergrond zijn van Tim Holtz Memoir #TH94211 deze zijn te bestellen bij 't
Boekensteuntje.
Op de achtergrond heb ik nog wat kleine stempels aangebracht met Versafine inkt om mijn kaartje af te maken.


Ik hoop dat je weer wat inspiratie hebt opgedaan.
Bedankt voor je bezoekje aan ons blog en graag tot een volgende keer!

Groetjes 
Annemarie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...