Translate

donderdag 5 mei 2022

Zeg het met bloemen

 


Deze keer een gezond kaartje, een lekkere aardbei aangekleed met bloemen waar de bijen heerlijke honing vanaf kunnen halen en naar de kast brengen.

Ik ben begonnen met wit linnenkarton 

Het model is van Dutch Doobadoo de aardbei


Als designpapier heb ik voor de aardbei gewoon rood linnenkarton gebruikt.
Voor het blad van Scrap boy's butterfly meadows

Voor de zwarte stippen op de aardbei heb ik van Cadence dora perla reliefpasta gebruikt

Daarna alles beplakt met foamtape zodat er wat diepte inkomt.
Alle randen zijn bewerkt met Distress ink barn door

Het geheel op mekaar plakken en malletjes snijden.
De malletjes die ik hier gebruikt heb zijn van Marianne Design Elines Bijen
De bijenkast is van Jeanines art JAD10075
Al met al een vriendelijke gezonde kaart.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...