Translate

woensdag 30 maart 2022

Babykaarten

Wat leuk dat je weer een kijkje komt nemen op het blog van 't Boekensteuntje! Het design team plaatst regelmatig een berichtje om jullie van inspiratie te voorzien. 

Marianne Design heeft weer een hele leuke serie voor geboortekaarten uitgebracht. Tijdens de demo van Annemarie hebben jullie ook al wat voorbeelden kunnen zien en ik heb er ook nog twee kaarten mee gemaakt.

De babyflesjes van Dutch Doobadoo zijn hiervoor nog steeds favoriet bij mij, maar ik heb zaterdag ook het rompertje en de kinderwagen van Dutch Doobadoo meegenomen, dus die zien jullie binnenkort wel langskomen.



Ik heb eerst de basis van de babyfles getekend en uitgeknipt van wit cardstock. Vervolgens heb ik de andere delen uitgetekend op designpapier. Uit wit linnenkarton heb ik de geboren rand gestansd. Voor deze kaarten heb ik 1 rondje gestansd en doormidden gesneden. Daarop heb ik een halve cirkel met designpapier geplakt. De tekst 'een zoon' heb ik blauw gestansd en 'een dochter' in roze. Deze teksten heb ik achter het designpapier geplakt en daarna pas op het witte cardstock geplakt.

Marianne Design heeft tegenwoordig naast de stempels ook steeds vaker een stans zitten, dit is heel handig als je niet zo handig bent in het uitknippen. Dit keer heb ik de stempels ingekleurd met alcoholmarkers.

De ronde geboren-stans van Marianne Design heeft nummer CR1581 en de ooievaars en baby's zijn te bestellen onder nummer EC0195. 

Deze kun je bestellen bij 't Boekensteuntje, Zuiderpoort 4b in Echt. Tel: 0475-489188

Veel knutselplezier!

Astrid Chattelain - Creaties van Strix


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...