Translate

zondag 14 november 2021

Babykaart

💙 💙💙

Babykaartjes zijn altijd leuk om te maken, ik heb nu een babykaart gemaakt zonder een mal te gebruiken.

De basiskaart bestaat uit een vel kraft karton wat ik op 2 plaatsen gerild heb zodat je een leuk vouweffect krijgt. 

kraft karton | boekensteuntjewebshop

Het designpapier is van Joycrafts.





De plaatjes en tekstlabels komen uit  een oudere  labelset Vintage Babyboy van Joycrafts 6011/0415



De vlaggetjes heb ik zelf geknipt.

Alle randjes zijn beinkt met disstres inkt Vintage photo.


Het label is gemaakt met een labelpons van Vaessen 21494-004
vaessen | boekensteuntjewebshop
Verder heb ik nog een stukje hempcord toegevoegd.
De gebruikte tekststempel is van Crealies CLWSNL03 woordstrips Baby

De gebruikte materialen zijn indien verkrijgbaar en leverbaar te bestellen bij het Boekensteuntje


Leuk dat u een kijkje heeft genomen op ons blog en ik hoop dat  u weer inspiratie heeft opgedaan!

Tot ziens bij ons volgende blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...