Translate

zondag 24 oktober 2021

Vrolijke kaartjes

Bij dit heerlijke herfstzonnetje passen ook vrolijke kaartjes.

Deze keer heb ik kaartjes gemaakt met het leuke paperpad van The Paper Boutique Summer Gnomes.

Ik vind gnomes geweldig en superleuk!!

In dit paperpad staan diverse afbeeldingen  van gnomes en teksten waarmee u diverse kaartjes kunt maken.

Ter inspiratie heb ik enkele voorbeelden gemaakt.



Bij dit kaartje heb ik als basis wit scrap karton gebruikt en deze als slimline gesneden.

Daarop heb ik aquarelkarton bewerkt met diverse kleuren Cadence Hybrid acrylverf.

Daarbij heb ik maskstencil gebruikt van Dutch doobadoo 470.715.147

De plaatjes en tekst komen uit het paperpad.

Verder de kaart nog afgewerkt met een paar bloemetjes.




Bij dit kaartje heb ik als basis zwart scrapkarton gebruikt.
Daarop aquarelkarton wat ik bewerkt heb met diverse kleuren Cadence Hybrid acrylverf.
Daarbij nog gebruik gemaakt van een maskstencil van Pronty Crafts 470.770.044.
Het plaatje en de tekst komen uit het paperpad. 
Verder nog afgewerkt met een paar bloemetjes.




Bij dit kaartje heb ik als basis wit scrapkarton gebruikt.

De achtergrond heb ik gemaakt met wit linnenpersing karton wat ik bewerkt heb met Cadence Hybrid acrylverf.

Daarbij gebruik gemaakt van een maskstencil van Pronty Crafts 470.770.044

De plaatjes en de tekst komen ook uit het paperpad.


Bedankt voor uw bezoekje aan ons blog, wij hopen dat u weer inspiratie heeft opgedaan en tot graag tot ziens bij ons volgende blog!!

Enkele links naar de gebruikte artikelen:

Scrap karton /cardstock 30,5x30,5 cm en 30x30 cm | boekensteuntjewebshop

diverse | boekensteuntjewebshop

cadence | boekensteuntjewebshop

470.770.044 - Pronty Mask Pattern backgrounds | 20-10-2021 | boekensteuntjewebshop

1 opmerking:

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...