Translate

woensdag 15 september 2021

Kerstkaartje

  


Hallo lieve  bloggers, 

Soms zie je een stel prachtige mallen en heb je ook al gelijk een kaart in je hoofd zitten, dat gebeurde dus bij deze mallen ook, dus was mijn lieve schat en mijn rekening wat minder blij met mij maar ik was in de wolken.


Ff lekker losgegaan met mijn stansmachine, het karton wat ik gebruikt heb is 

Mijn basiskaart: het lipje er vanaf  gesneden en op de rillijn tegen mekaar geplakt.
Daarna op het schuine gedeelte de opvulling geplakt.


Na wat heen en weer schuiven gekozen voor de mal
Deze heb ik beplakt met foamtape zodat ik er wat diepte in kon verwerken.


Het rondje heb ik zo geplakt dat de punt de basiskaart net raakt, daarna het geheel versierd met de ponsettia die bij Anja's moon zat en met wat takjes  van Studio Light.
Christmas twigs

Om het geheel af te maken ben ik langs de randen en de bolletjes van de takjes heen gegaan met
Daaroverheen het ik de bolletjes van 

Van de rest van de uitgestanste materialen ga ik nog een nieuwe kaart maken die zien jullie waarschijnlijk hier ook nog voorbij komen.

Groetjes Marlie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...