Translate

woensdag 29 september 2021

Geniet met volle teugen

De herfstchallenge bij 't Boekensteuntje is bijna ten einde maar deze herfstkaart wilde ik jullie toch nog even laten zien.

Mijn inspiratie lag in de live van Lilian, van 16 september. Heb je die gemist?
Kijk m dan nog even terug, dit is de link:



Als basis heb ik (wederom) gekozen voor een Dutch Doobadoo mal (470.713.154), die zijn zo fijn om als basis te gebruiken. Deze mallen vind je uiteraard ook bij 't Boekensteuntje in de webshop:

De achtergrond, de pompoenen en de paddenstoelen zijn op kleur gebracht met Distress Oxides:

Het ribbel karton is uiteraard ook te vinden in de webshop, we hebben een leuke aanbieding:

De tekst is van Studio Light, uit de serie van Karin Joan: KJ13

Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie op hebben kunnen doen!

Groetjes, Astrid (Creaties van Strix)


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...