Translate

maandag 2 augustus 2021

Jubileum

 

Mijn eerste blog voor het boekensteuntje is een feit.

Naar een idee van Carla de Graaff tijdens de demo gegeven bij 't Boekensteuntje heb ik de volgende kaart gemaakt.


Als basis heb ik dutchdoobaadoo mal 470.713.861 gebruikt 

Hier heb ik flapjes toegevoegd aan de onder en bovenzijde van de mal 

Eerste laag is wit linnen persing 

Tweede laag glad karton groen 

En het designpapier is uit de lijn van Jenine Mindfull collection 


Het envelopje aan de binnenzijde van de kaart is een kraft envelop die in 2 verschillende versies verkrijgbaar is. In de verpakking zitten 3 x2 verschillende afmetingen 




             Op de pastilvorm aan de binnenzijde heb ik gewerkt met structuurpasta van Nellie Snellen en de maskstencil van Marianne Design PS 8096 en de stempel uit de grunge serie Studio Light Clearstamps Grunge Collection No. 409.
Op de pastilvorm aan de buitenzijde heb ik gewerkt met distressinkt Walnut Stain en de maskstencil van Studio Light JMA-NA-MASK 05 

 https://www.boekensteuntjewebshop.nl/a-55388970/mixed-media/mmsp001-nellie-snellen-structure-paste-wit-100-ml/#description

 https://www.boekensteuntjewebshop.nl/a-62079652/studio-light/stampsl502-studio-light-clear-stamp-grunge-collection-nr-502/#description

 https://www.boekensteuntjewebshop.nl/a-65262116/studio-light-mask-stencils/jma-na-mask05-jma-mask-sun-window-branches-music-new-awakening-nr-05/#description




De schulprand is gestanst met de randpons van Vaessen doiley edge 21449-021 



Op de banner zit de pastille uit de dutchdooobaaadoo mal de banner is afgewerkt met bloemetjes 

De stempel en mal van Hartelijk Gefeliciteerd is van Crealies




1 opmerking:

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...