Translate

donderdag 12 augustus 2021

Condoleances

                                  


Hallo Bloggers, voor vandaag heb ik condoleance kaarten gemaakt.

 Dit zijn kaarten die ik eigenlijk best veel en graag maak. 

Het zijn ook de kaarten waardoor ik met deze hobby ben begonnen. 

Mijn filosofie is als je in tijden van verdriet een mooie met zorg gemaakte kaart krijgt geeft dat een troostend effect!   Dit het ik zelf zo ervaren en wil dat ook doorgeven naar andere.

Het hoeft beslist geen ingewikkelde kaart te zijn maar een eenvoudige met liefde gemaakt  kan een boel betekenen voor de ontvanger.

Nu ben ik begonnen met de Dutch Doobadoo Card Art A5 Puzzel hart 470.713.847

                                       


Het basispapier wat ik gebruikt heb is:                                                                                                        Wit linnenpersing

Hier heb ik de mal uitgetekend. als je een beetje zuinig bent kan je er 2 boven mekaar zetten.


Het design papier wat ik gebruikt heb is van Joycrafts, 
Dit is een  dubbelzijdig papier aan de achterkant heb ik het patroon  ingetekend.


Daarna ga ik alles uitknippen.



De randen doe ik dus altijd bewerken met Distress ink


Ook het designpapier wordt geknipt en bewerkt met de distress ink.



De puzzelstukjes knip ik een voor een uit, dan weet ik tenminste zeker dat ik de juiste op de goede plek krijg, dan plak ik aan de achterkant wat foam tape en op de kleine stukjes heb ik wat  3d kid gespoten.




Een stukje weglaten had ik ergens zien langskomen en ik vond dat een mooie symboliek.


De basiskaart zelf is al druk genoeg daarom heeft hij niet veel versiering nodig.
De eerste kaart heeft alleen een plaatje van een knipvel, dit is een van Jeanines art sensitive moments. verder nog een bannertje met een stempel.

Kaart 2 is een oudere mal Dandelion van Amy Design no ADD10044

kaart no 3 is weer een knipvel uit de Jeanines art sensitive moments serie  de duiven zijn van Joy crafts duiven en kaders.

Kaart no 4 hier zijn ook weer de duiven uit van Jou Crafts gebruikt, van Marianne Design het  kruis
Daarbij nog een blaadje en  een stempel met sterkte in de vintage photo kleur.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...