Translate

donderdag 2 september 2021

Herftskaart

 Hallo allemaal,

In onze Facebookgroep 't Boekensteuntje daagt je uit ((1) 't Boekensteuntje daagt je uit!! | Facebook), hebben we deze maand weer een hele leuke uitdaging. De uitdaging is maak een leuke creatie (mag dus van alles zijn, art-journal pagina, iets haken, een kaart enz enz) met als thema HERFST. Doen jullie ook mee met de uitdaging? Op 1 Oktober wordt er een winnaar geloot tussen alle inzendingen en deze ontvangt dan een leuk verassingspakket.


Ik ben aan de slag gegaan met de super leuke pakket van Craft Emotions, Hedgy Autumn. In dit pakket zitten 12 super leuke A5 achtergrondvellen, 6 designs en dubbelzijdig. Ook zit er een super leuk A5 uitdrukvel bij. 


Als basis heb ik wit linnen karton gesneden op 20.8x9.7 cm. Daarna een leuk designpapier uitgekozen uit het blokje van Craft Emotions en gesneden op 9x20 cm en kraft karton gesneden op 8.5 x 19.5 cm. Bij het kraftkarton heb ik de hoekjes geponst. Bovenop zit weer designpapier uit het blokje van Craft Emotions gesneden op de kleinste maat van Dutchdoobadoo mal 470.713.870. Deze lagen dan allemaal op elkaar geplakt. Ik gebruik hiervoor de Dutchdoobadoo lijm.


Van de frames round magic pearl mal 115633/0443 heb ik 3 dezelfde rondjes uit wit linnen karton gesneden. 


Op 1 rondje heb ik een leuke tekst gestempeld. Daarna heb ik de drie rondjes opgeplakt en dan heb je eigenlijk al een hele leuke basis voor je kaart.


Nu nog aankleden met de leuke plaatjes van het uitdrukvel van het blokje van Craft Emotions en de kaart is klaar 

Gebruikte materialen

*Wit linnen karton
https://www.boekensteuntjewebshop.nl/c-3011603/linnen-persing/

*kraft karton




*Craft Emotions A5 blok Hedgy Autumn 118040/1002

*Dutchdoobadoo card art slimline jeans





*Craft Emotions mal, Frames round magic pearl 115633/0433

*Dutchdoobadoo lijmpennen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...