Translate

zondag 29 augustus 2021

label kerstkaart

 Hallo allemaal,

Vandaag mijn eerste eigen blogpost. Ik hoop dat jullie dit zo duidelijk vinden. Ik heb een kerstkaart gemaakt met de mooie plaatjes van Precious Marieke (CD11680)


Eerst heb ik de labels van de super leuke mal van MarianneDesign uitgestanst. Groot en klein en deze al in elkaar gezet. Langs de grote label heb ik ook nog een leuke kerstrand uitgezocht en opgeplakt.




Vervolgens een leuk bijpassend plaatje erbij uitgezocht.



Op wit stempelkarton een bijpassende tekst gestempeld en hier een leuk strookje van uitgesneden met aan de uiteinde een puntje uit geknipt. Zo krijg je een soort vaandel. Dit heb ik met 3D kit opgeplakt.




Leuke kersttakjes uitgestanst deze opgeplakt met 2 poinsetta's. Lintje erin en dan is hij helemaal af.

GEBRUIKTE MATERIALEN:



Knipvel CD11680

27-07-2021 | 2 | boekensteuntjewebshop



Achtergrondpapier PMPP10032

27-07-2021 | boekensteuntjewebshop



Marianne design label mal CR1551

https://www.boekensteuntjewebshop.nl/c-3026567/marianne-design/


5 opmerkingen:

Kaarten met de Die Cut paper set van Studiolight ( vervolg bericht van de ECD bloemenkaart)

Hallo allemaal, Het heeft even geduurd maar hier is mijn vervolg bericht over hoe ik de basiskaart met de ECD bloemen heb gemaakt. Van Studi...